sobota 9. apríla 2016

Trochu neskoršie


ale konečne som sa dostala k odmene pre jednu z Vás ...  Snáď to niekoho v tomto upršanom a smutnejšom počasí poteší, spraví radosť . 




Terezka z Vašich komentárov jednu vyžrebovala .

A ňou je Ivana ...

 Co mi udělá den hezčí? Šálek dobré kávy s dobrým člověkem. To mám opravdu osvědčené. 







Ivanka, ja myslím, že kávička, čaj, k tomu nejaký dezert dnes určite spravia dobre každému z nás a využijeme aj toto chmúrne počasie na ...trebárs plánovanie:)), oddych, sadnutie k dobrej knihe ... Ja Ti ďakujem za návštevu môjho blogu, teším sa až Ti odošlem knihu . 
Nám sa chladí už čokoládovobanánová roláda a tvarohovomalinová strieška . 

Majte sa krásne . 

Maca  


3 komentáre:

  1. Mňa potešilo.
    Sviežo jarnožlto.
    Ja som vybielila a stroho dokonponovala:-)
    V zľave bol prevlek pohovky, ktorý som si chcela aj tak kúpiť, tak to vyšlo na bielo, sivo, a stroho, ták mi to robí dobre, no uvidím...:-)
    Etažér mi musí muž opraviť, so žltým ladí najlepšie:-)
    Ja som okrem roboty v dome chystám aj oslavu Milovej 20- ky.
    pa

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mňa by potešila tá tvoja vychladená roláda spolu so strieškou :-D pekný večer Maca ! D.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Marci, já ti mnohokrát děkuji. na výhru se těším, a to opravdu moc. Kdyby nás nedělila taková vzdálenost, tak bych si tu kávičku a dezert s tebou ráda u mě vypila. Ještě jednou moc děkuji, přeji ti krásný týden. Ivana

    OdpovedaťOdstrániť