pondelok 11. apríla 2016

Prechádzka v čerešňovom sade


mi dnes urobila fakt dobre . Aj môjmu spoločníkovi . U nás sa robí dnes krásne počasie a po tom upršanom víkende už to bolo treba . Tak všetkým úspešný týždeň . 









Maca .

3 komentáre:

  1. Poznáš Annu zo zeleného domu? Tiež prechádzala v koči cez čerešňový sad, ale musíš ísť o týždeň, vtedy to bude ešte krajšie.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dnes som bola aj ja na jednom kopci, zákutia a pohľady na kvitnúce stromy dookola a presne som si povedala, že ako v Anne zo zeleného domu...musím pre vás nafotiť.
    Havo je pucko, predstav si, že by ti skočil na biely gauč, ja ten svoj, aj biele kreslo, bránim, aj keď laby utierame:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Alenka, to nikdy:)) biely gauč by neprežil...on je len vonku... a ja by som ho musela každý deň kúpať, keby som ho chcela mat doma....on je typický vonkajší...

      Odstrániť