utorok 13. mája 2014

Príbeh jedného kresla


Krásny utorok milé blogerky, dnes trošku zrecyklované kresielko...vitaj znova v našej obývačke:)) Keďže nové kreslo, ktoré by sa nám tu zišlo na také čítanie, alebo oddych, alebo si v ňom len tak hovieť, trošku driemať, tak skoro nebude, napadlo ma, že využijem dovtedy staré prútené kreslo s ,,novým kabátikom". Vlastne sme sa ešte ani nerozhodli, či by sme chceli skôr k sedačke nejaké  kreslo, ušiak, alebo by nám stačila len nejaká väčšia taburetka...mám pár tipov čo sa mi páči, ale časom sa dopracujeme k niečomu čo nás možno momentálne osloví ...zatiaľ moje sny takto..



Páčilo by sa mi aj niečo takéto..stará dobrá klasika, nielen IKEA..viem si predstaviť, že v ňom budem sedieť a štopkať za 20 rokov ponožky:)) aj tá farba by mi úplne vyhovovala...

 Ani toto nie je zlé...aj keď som povedala, že do prútia v tomto prípade nechcem ísť...viem si ho predstaviť s takou kožušinkou, alebo mäkkým vankúšom...
A tento kúsok tiež môže byť..nechcem žiadne besné farby, určite pôjdem do mojej overenej bielej, hnedej, čiernej, šedej poprípade hnedej..niečo jednoduché  a nadčasové... aj elegantné.

A vlastne ešte by bodla nejaká šikovná podnožka na vyloženie nôh...:)))

tak táto sa mi strašne páči...



Len realita je taká, že naše staré kreslo je teraz tu, prehodila som cezeň kožušinu, nevyzerá to až tak hrozne...a ja si počkám na toho favorita, ktorý raz prejde našim snáď nie dlhým výberom:))









A čo vy máte tiež to svoje obľúbené kreslo, alebo ešte len o ňom snívate?

Krásny deň...Maca.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára