pondelok 6. októbra 2014

Voňavé potešenie

mi včera doniesla moja sestra z AVONU .

Toaletný parfum Little Pink Dress... Je z kategórie sviežich klasických kvetinových vôní . Hlavnými tónmi sú lupene jazmínu, ružová pivónia, pižmo . 





A aké vône preferujete vy? Mne sa často stáva, že sa mi vždy páči vôňa niekoho iného, preto nerada vyberám voňavky ...Ale tentoraz som veľmi spokojná . Je to moja šálka kávy . Cítite predsa nie??:))

Majte krásny jesenný týždeň , Maca .

2 komentáre:

  1. Mám ráda svěží vůně, nic kořeněného a výrazného, spíš jemnější ... ne vždy sama odhadnu, co mi bude "sedět", ale většinou vůni vždy využívám do poslední kapky :-). Občas sáhnu i po dražších parfémech, ale spíše používám levnější - viz Avon, Oriflame, případně tak do 500,- Kč v běžných obchodech k dostání.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vidím, že je niekto na tom podobne ako ja:))pekný deň Reni

      Odstrániť