sobota 25. októbra 2014

Krásnu sobotu prajem...

My sme boli aj na malej prechádzke doobeda, ale mne bolo naozaj zima a to som vytiahla už teplejší kabátik . Celkom je teraz pohoda byť v teple doma . K tomu si urobiť kávu, čaj, upiecť niečo sladké ...dávam tip na CITRÓNOVÚ TORTU ...
Recept tu http://www.apetitonline.cz/recept/citronovy-dort

koláčik som piekla aj v tortovej forme, ale teraz som ho dala do koláčovej nízkej




Tento týždeň som zvládla aj nejaké malé DIY...uvidíme, ale váza je celkom fajn myslím...a pierka z hmoty na koženej šnúrke .

váza nastriekaná sprejom a dekorácia pierka robeného zo samotvrdnúcej hmoty, nastriekaných tiež sprejom bilelej farby



zo včerajšej práce na záhradke...posledné kvietky, ani neviem ako sa volajú
Páčia sa mi teraz dekorácie v medenej farbe ako oživenie interiéru, ale nesmie sa to prehnať, preplácať . V e-shopoch je myslím bohatá ponuka..a dá sa niečo aj vyrobiť, zúžitkovať, recyklovať...Interiér akoby preteplia a urobia zaujímavejším .
Momentálne som zásobená mnohými farbami, sprejmi ...popritom som začala háčkovať tunel pre Terezku, ale ide mi to pomaly ako začiatočníkovi:)) a popritom deti, tie dajú zabrať ...dopĺňame oblečenie na zimu, premýšľam nad darčekmi, miečo už pomaly aj kupujem v predstihu .



Ja Vám prajem krásny víkend, aj keď možno v teple doma so svojimi najmilšími...papa, majte sa krásne . Maca .

2 komentáre:

  1. Krásné a příjemné dekorace, o moderní měděné barvě je teď hodně psáno ... vypadá to opravdu dobře. i peříčko z hmoty, to je bezva nápad. A dortík? No k "sežrání" :-D. Šikulka!

    OdpovedaťOdstrániť