streda 29. októbra 2014

Rozmýšľam,

že si na nadchádzajúcu zimu zoženiem nejaké nové kúsky do šatníka . Obliekam sa športovo elegantne, je to pre mňa najpohodlnejšie a dobre sa v tom cítim, aj keď posledné dni nosím športovú módu, to jest bundu, džínsy a tenisky:)) a večer som začala ešte aj chodiť behať, len som zvedavá koľko mi to vydrží, či to budem zvládať aj v chladnejšom počasí, ktoré sa blíži :)) Rada by som beh nahradila potom ozaj nejakým cvičením, aj keď doma, alebo niečo podobné . Lepšie sa cítim, keď niečo robím takto pre seba, bola som zvyknutá na viac športovej aktivity, kým sa malá Ela narodila .Keď mám čas rada pozerám na nete nejaké oblečko, čo by sa mi páčilo . Páčil by sa mi nejaký kabátik voľnejší, ležérny a čižmy po kolená...k tomu nejaké úpletové pohodlné šaty nad kolená, príjemný materiál, hrejivý, teplé pančuchy, šálik... a tu je pár inšpirácií...

tento elegantný kožušinový  šálik, lepšie povedané golier sa mi tiež páči, určite by oživil nejaký  jednoduchší kabát 


rukavičky a čiapka, najlepšie pletené, teplučké

tieto šaty sa mi páčia veĺmi, zakryjú presne to čo majú:)) sú jednoduché, krásne





toto sú šaty aj keď určite by sa dali nosiť v komnbinácii s úzkymi nohavicami alebo legínami, ja legíny nenosím:))
Myslím, si že keď si žena oblečie šaty, až vtedy je pravou ženou...snáď som Vás trochu inšpirovala..alebo čo rady nosíte Vy...majte krásny deň, u nás sú dnes a zajtra prázdniny, takže bude veselo . Papa . Maca .

2 komentáre:

  1. Skvělý výběr! Já musím vybírat podle své postavy, takže hledám větší kousky (a doufám, že se to brzy bude ubírat k menším velikostem) ... a zamilovala jsem si jedny krásné vysoké kozačky, ale ... no nekoupila jsem si je, není to totiž tolik nutné. Takže o nich budu jen snít a buď mezitím přejde zima nebo si je nakonec koupím třeba v akci ... :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Reni, ja tiež len snívam, ale kabáty som teraz videla, neboli ani moc drahé, po Vianociach sú hneď výpredaje, takže sa spolieham na to ...ja som tiež neni XS:))držíš nejakú dietu, ale ty vypadáš dobre a pristane Ti to, maj sa...

    OdpovedaťOdstrániť