streda 3. decembra 2014

U nás

určite nie je také počasie ako mnohé prezentujete na svojich blogoch ...krásne ľadové kryštáliky, sniežik . Od rána padá hmla, je sychravo...no blížiace Vianoce mi to nepripomína . Malá prechádzka, malý nákup, na obed rizoto...teraz chvíľa na moje obľúbené čítanie, blogy . Včera večer som si ešte chvíľku voľna krátila výrobou dekorácií...

Zostalo mi  ešte pár drevených korálok . Nakoľko som nezohnala také väčšie rozmery, vymodelovala som ich zo samotvrdnúcej hmoty ...a takto to dopadlo .



hríbiky ...veľmi jednoduché

http://creativlive.blogspot.de/2014/10/lampe-und-papierpilze.html#more
                                     

dnes som ulovila tento dekoratívny tanier v Kiku



Od nás dnes toľko, užite si ešte zbytok dňa, vytvorte niečo pekné vo Vašom domove, zapojte deti a majte....zdraví Vás Maca .

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára