utorok 16. decembra 2014

Prvý raz

som objednávala z e-shopu http://little-nordic.com/cz/...Je to ešte darček pre našu Elu, ktorú chcem konečne naučiť, aby večer zaspávala v postieľke sama . To je moje predsavzatie do nového roka :)) Lampičku som videla na mnohých blogoch, interiéroch na nete, veľmi sa mi páči . Neviem, či som si ju objednala pre seba, alebo pre ňu ...a hlavne nemá žiadny kábel... 

 Darček bol krásne zabalený v čiernom hodvábnom papieri a pri ňom bola aj látková nákupná taška s logom e-shopu . Bolo mi ho až ľúto rozbaliť .



 No nie je krásny...už len Elinka nech sama zaspí:))


Ja už mám darčeky skoro všetky , Možno ešte nejakú drobnosť . Niečo som pokúpila cez internet, niečo na potulkách v meste . Nič sme tento rok nejako nesilili, nič extra veľké, snáď sa potešíme všetci . Vianoce sú o tom, že sme spolu, o vianočných koláčoch, o pohode... Majte sa krásne a užívajte si predvianočný čas spolu .

MACA.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára