nedeľa 24. augusta 2014

Nedeľný cheesacke

Mala som trochu čiernych malín...jedno mascarpone, dokúpili sme zbytok a hurá na to. Tento dezert zbožňujem, je rýchlo spravený, chutí božsky, vyzerá krásne...


no nie je božský???:))






Potrebujeme :
200 g sušienok
100 g masla
maliny alebo nejaké iné ovocie
500 g tvarohu
250g mascarpone
2 lyžičky detskej krupice
100 g trstinového cukru
5 lyžíc citronovej šťavy
trochu kôry z citrona
2 vajíčka

Sušienky rozdrvíme a vmiešame rozpustené maslo . Hmotu dáme do tortovej formy vyloženej papierom na pečenie a uhladíme . Ostatné prísady spolu zmiešame, nakoniec vmiešame maliny, trošku si z nich necháme nakoniec na ozdobu . Masu vylejeme na sušienkový základ . Dáme piecť na 170 stupňov, pečieme približne 45 minút .Vyberieme z rúry, necháme vychladnúť, odstránime formu a dozdobíme ovocím . Dobrú chuť.

Ešte foto kytice natrhanej cestou zo záhrady .

mix všetkého čo som cestou našla
 Majte ešte krásny zbytok nedele. Papa.

Maca.


2 komentáre:

  1. Milá Maca,Ty čertica toto mi nerob dnes sa mi nechcelo nič piecť ale spravila si mi strašnú chuť na niečo sladučké,mňam vyzerá to božsky a kytička je krásna.
    Maj sa pekne Ty pokušiteľ.
    Rena

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hmmm .... takové dobroty můžu:-))) Ostružiny začínají zrát, díky za receptík:-)

    OdpovedaťOdstrániť