streda 6. augusta 2014

Len pár drobností

mám momentálne vyhliadnutých v mojom obľúbenom obchode:))a i tak vždy ideme odtiaľ so všetkým možným len nie s tým, pre čo sme pôvodne išli...poznáte?? Alebo je to len u nás...Ikea má teraz dosť nových vecí, či už sa to týka nábytku, dekorácií, má nové kuchyne...Moje tipy..čo by sa mi páčilo...čo by som si rada odniesla...stačí len časť z toho:))

Trebárs túto stoličku..hodila by sa k stolu, lebo malá by mohla jesť s nami pri veľkom stole...veď je už veľká:))


Jemné obrázky...možno do obývačky...hlavne sa mi páčia tie rybičkové

HECTARka...do kuchyne nad stôl?hmm...

na kvetinky

na vlnu, ihlice...alebo časáky pri sedačke

košíky PJAS do knižnice

dózy do kuchyne

Máte tiež Ikeu radi...ako ja? Tiež máte vždy dlhý zoznam?
 Zatiaľ...papa.
Maca.

2 komentáre:

  1. Milá Maca,veru ja Ikeu zbožňujem, keďže ju mám dosť ďaleko chodievam tam dvakrát do roka ale veru potom to stojí za to.Môj muž tvrdí ,že si budeme musieť zaobstarať kamión na moje hlúposti.Ale veľa krát naloží do košíka viac ako ja.A keďže sa blíži čas môjho nakupovania v Ikei strašne sa teším.Dúfam,že budú mať niečo pekné.Veru si si povyberala parádne vecičky.Tak Ti prajem príjemné nakupovanie.Maj sa krásne.
    Rena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Reni, ešte neviem kedy pôjdeme:))musím spracovať toho doma:))aj ty sa maj krásne a teším sa na Tvoj príspevok, papa. Maca.

      Odstrániť