štvrtok 31. júla 2014

Bývame

tu už dlho, ale stále nás čosi núti niečo premiestňovať, meniť, zveľaďovať, dokupovať...teda hlavne mňa. Myslím, že asi nenastane nikdy ten deň, že budem so všetkým spokojná . Inšpiráciou ste my určite aj vy, časopisy, na ktorých som závislá...a vlastne to prichádza aj samé s vývojom našej rodinky. Keby sa tak dal priestor ešte zväčšiť...:)) alebo sa presunúť niekam , kde by sme mali každý viac súkromia pre svoje záujmy...možno raz...mojím snom je mať vlastný domček, prerobiť si nejaký starší dom...

Interiér sa snažím ladiť v bielych, prírodných odtieňoch, pridávam čiernu, šedú...farebné akcenty pomocou kvetov...mam rada fotografie, svetlo sviečok, drevo ...





ešte ma drží dovolenková nálada:))





posledné gladioly



To je náš súčasný stav, stačí , keď sa zobudí Eli a vráti sa zvyšok :), ale asi je to o živote a o tom je aj naše bývanie.
Môj momentálny stav...



Život je krásny . Tým, že je o nás...

Maca.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára