štvrtok 21. mája 2015

Na obed


som dnes pripravila rýchlovku . Cestou z mesta som kúpila v zelovoci cuketu . Dávno som nepridala nejaký recept . Tu je, aj keď jednoduchý ... 


Cuketová krémová polievka so strateným vajcom





Potrebujeme :
cuketu
soĺ
bobkový list
korenie
pažítka alebo kôpor
vajíčka
mlieko alebo smotana
ocot alebo citrónová šťava


Príprava je jednoduchá . Dáme do vody variť na kocky nakrájanú cuketu . Pridáme soľ, korenie, bobkový list . Stačí 10 minút . Prilejeme mlieko alebo smotanu a rozmixujeme ponorným mixérom . 
Dáme zavariť vajíčko . Nerozmiešavame ho, aby zostalo celé . Na záver dochutíme octom alebo citrónom a ozdobíme pažítkou, kôprom, prípadne inými bylinkami . Určite vyskúšajte cuketu aj takto, vo forme krému. Je to naozaj chutná a rýchla polievka . Zvyknem k nej podávať opečený chlebík, toast...Tak dobrú chuť .

Maca.

2 komentáre:

  1. yes !
    ..ten tvoj cuketový slaný koláč som robila 2krát a podľa Evičky som robila slaný špargľový,ja cuketu používam ako omáčku na cestoviny,akési pesto...dcéru mám odmaturovanú,druhú šťastne vydatú a zamestnanú na hrade a syn obhájil diplomku :)
    Dobrú chuť !

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak supéééér...verejne blahoželám....Nech sa darí všetkým deťom a ich maminám...

    OdpovedaťOdstrániť