pondelok 22. septembra 2014

Z príprav na svadbu

V sobotu sme boli na svadbe našich kamarátov . Boli sme len my dvaja . Po dlhej dobe niekde sami . Deti sa varovali s babkou, zvládli to výborne . Trochu som sa bála, lebo Ela ešte nebola v noci bezo mňa . Ja, nakoľko sa takýchto akcií zúčastňujem zriedkavo, mala som aj milú povinnosť zostaviť si nejakú garderóbu . A to nás ženy teší, nie?:))

Vybrala som si jednoduché šaty po kolená, boli lichotivé k mojej postave:))myslím, že sú použiteľné na nejednu príležitosť

Na ruku pár náramkov

Šperk pod golierikom bol nakoniec podobný ako náramky, ale nestihla som vyfotiť

Jednoduchá kabelka, dá sa využiť bez ramienka, aj s malým držadlom, malé náušničky




Topánky splnili svoj účel, vydržala som v nich od tretej poobede do štvrtej do rána, žiadne otlaky a to ja lodičky nenosím vôbec...
Foto v šatách, keď sme odchádzali sme nestihli, ale keď budú zo svadby určite pridám...toľko z mojej jednoduchej garderóby ...svadba sa vydarila, nevesta bola najkrajšia a my sme sa bavili :))tak nech to Mirke a Matejovi klape, nech sú spolu šťastní:))





Dnes toľko, majte sa krásne...majte sa radi. Maca .

1 komentár:

  1. Milá Maca Tvoja garderóba je parádna,určite si bola kočka.Teším sa až pridáš fotky.Menovky sú parádne. Maj sa krásne.
    Rena

    OdpovedaťOdstrániť