streda 11. júna 2014

Na rybách...

Dnešný rybí príspevok je trochu typ na ľahké varenie v týchto horúcich dňoch...človek ani nemá chuť na nejaké zdĺhavé zložité varenie...aj keď ja som dnes ráno musela ešte variť asi posledný raz tento rok jahodový džem:)) ale zato obed som poňala veľmi jednoducho...





Pstruhy, cuketa, rajčiny, paprika...nejaké korenie, soľ, bylinky...čerstvý chlebík...citrón.
Len na panvici narýchlo opečené...



Z byliniek som použila tymián, krásne rybu prevoňal...



a dobrú chuť...
Len keby bolo trošku menej kostí:)))

Majte pekný zbytok dnešného horúceho dňa...trebárs naložení vo vode ako tie ryby:))
To je asi dosť rozumný nápad...pozor na pitný režim...

Maca.

1 komentár:

  1. Mňam,robíš mi chute ryby zbožňujem a krásne si ich na tanieri upravila.Maj sa pekne.
    Rena

    OdpovedaťOdstrániť