pondelok 26. mája 2014

Krásny pondelok blogerky...


ja som po výdatnom obede aj s dezertom, ktorý mám ešte zo soboty z oslavy Eliných menín...dala som si dva kusy, takže moja dieta je zase niekde...:))nemohla som odolať...
Minulý týzdeň som ani nemala čas niečo fotiť, pridať príspevok, lebo sme sa s Elou snažili odkojiť:))úspešne..som tomu rada, celkom aj bez ujmy..prvé dva dni boli horšie, ale Elinka si celkom zvykla a polepšila sa aj v papaní...pijeme krásne z pohárika, takže fľaša sa u nás nekoná a sme na Elu pyšní:))Kojili sme sa skoro 1 rok a 8 mesiacov...nikdy to nebudem ľutovať, ani tie prebdené noci...
Elinka nám rastie a my si to všetci užívame...ako nás všetkých diriguje:)))...rozumie veľa veciam...
torta bola výborná...môj jahodový koláč s tvarohom, nemal pri ňom šancu...

niečo málo z darčekov pre Elu...ešte chýba BICYKEL...foto bude niekedy nabudúce, ak Elinku nahovorím, aby si naň vysadla:))
 


A tiež šatôčky, bábika, kvietky a ostatné dobrôtky...zišlo sa nás u nás dosť..keby sme mali domček s malou záhradou viem si predstaviť krásnu garden párty...snáď sa nám to raz podarí...



Bolo krásne počasie..stvorené  na výlety...včera sme ešte poblúdili chvíľku v Piešťanoch...krásne kúpele...park, zeleň...odporúčam...





Dnes nás čaká záhradka..ešte chcem dosadiť nejaké priesady, čo mám na balkóne...nejaké dyne, cukiny...
už bude možno pár jahôd...bylinky trhám vždy, keď sme tam, reďkovky...


A ako ste trávili víkend vy...

Želám krásny týždeň, plný slniečka, je sezóna jahôd..mňam....a užite si posledné májové dni...:))
Naša Terezka išla dnes do školy v prírode...vráti sa až v piatok..tak budeme bez nej..ráno sme vyprevadili...bolo mi trrošku do plaču...ako ten čas letí...majte sa krásne májovo...Maca

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára