štvrtok 12. mája 2016

Z dvora











 Tento rok sa mi zapáčili aj verbeny v kombinácii s brečtanom . 
 Tí, ktorí máte skúsenosti s pestovaním hortenzií v kvetináči ... prezimujú Vám aj v zime ? Neviem, či ju nechať v kvetináči alebo do zeme . Je ešte malá a veľmi sa mi páči aj takto ... a hlavne ju môžem premiestniť, keby neodolala útoku našej šelmy:)) 
Mimochodom ...vyvýšené záhony neboli dosť vyvýšené:)) osádzala som ich dva razy ...a navýšila :))
Asi tušíte prečo . Teda kvôli komu:))



Krásny májový a kvetinový deň. A zajtra piatok 13eho . 

Maca .

7 komentárov:

  1. Som nadšený z tých zoskupení, a aj zo psa:-)
    Hortenziu mám v zemi, nezamrzla mi, ale nekvitne, je pravda, že nehnojím nič!
    Radosť mám z kríčkových ruží, sú v kochlíku, prežili každú zimu, mám ich vedľa vstupu do domu, pri PS lavici a už má dve ružičky, tiež nehnojím!
    Najkrajšiu výsadbu mám v backyarde, kde by sme to mali zrušiť!
    Ujali sa kvitnúce, ťahavé trvalky, trávy z lesa, psie víno:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja pomaly zoskupujem dopredu tie starodávne kvetinky...musím ešte vyfotiť, uvidíme...hortenzia je zatiaľ stále na mieste:))Úplne je pre mňa výzva ten náš malý dvorček...čo je psie víno??

      Odstrániť
    2. Vyzerá to ako brečtan, len má viac cípe listy, ťahá sa to rýchle po plote, na jeseň je až do bordova a má také malé bobuľky ako plody, také psie hrozno:-)

      Odstrániť
    3. Len kvôli tebe som odfotila so psím vínom záhradu a dala na blog:-)

      Odstrániť
  2. Ja som na jeseň zasadila do zeme bielu, kúpenu a prežila :-), ale je za domom na juh a mám ešte ružovú, ale to je určite do záhonov, tá nezamrzne.... Ostatné sú v kvetináčoch a prezimuju v pivnici;-) a psíka máte rozkošného...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hanka, dávaš ich zimovať do pivnice...to mi musíš potom ešte upresniť čo a ako...a ano psík je maznák...ale veľký neplešák:))

      Odstrániť
  3. Mne neprežili hortenzie ani jedna z 5 v črepníku, ani keď som ich presadila do zeme. Prežila len tá, čo mi susedka vykopala. Ja to beriem tak, že sú to urýchlene skleníkové. Pes nemá chybu, krásavec.

    OdpovedaťOdstrániť