piatok 19. februára 2016

Tulipány


mám veĺmi rada a dosť často si ich ešte v zime doprajem a kúpim . Tieto som dostala v sobotu a ešte stále sú pekné . Boli krásnej tmavočervenej farby, malinovej a teraz ešte viac stmavli . Som zvedavá či mi nejaký vykvitne aj v záhradke . Dnes je u nás daždivý pochmúrny deň, ale teší ma, že zajtra konečne voľno . Užite si pekný víkend . 







Ďakujem všetkým za návštevu  a za Vaše slová . Som za ne rada .
 Majte sa krásne predjarne .

 Maca .

3 komentáre:

  1. I já se těším pugetem tulipánů, jsou krásné. Hezký víkend Marcelko měj. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Marcelka tulipany maju ozaj krasnu farbu...mne sa tento rok podarilo kupit tulipany asi len dvakrat vzdy ich maju uz vypredane :-) tak aspon hyacinty sa mi ujdu :-) uzi si pekny vikend...D.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásná barva .... Tulipány mám moc ráda.
    Hezký vikend. Eva

    OdpovedaťOdstrániť