streda 8. júla 2015

A konečne prší aj u nás...



Ale osviežiť sa treba aj tak . 

Limonáda s levanduľou .






Potrebujeme :
2 čajové lyžičky levandule
1 veľká lyžica medu
šťava z jedného citróna
1 l minerálky, vody, ľad

Levanuduľu zalejeme asi 1 dl vriacej  vody . Necháme 10 minút lúhovať, zlejeme potom do džbána, pridáme med, šťavu, doplníme vodou, prípadne minerálkou, pridáme ľad ...

Celkom zaujímavá chuť, osviežujúca...
Ten dážď je upokojujúci a bol fakt treba ...

Maca .


3 komentáre:

  1. Aj u nás konečne spŕchlo, a ráno som tiež pridala levanduľu do zmesi , ktorú som zaliala v novej nerezovej kanvici s piestom, z IKEA - partiovky :-))) ...tiež niekoľkoročná srdcovka, chcela som dve, v druhej som chcela robiť kávu na severský spôsob...z knihy Cit slečny Smilly pre sneh...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Děkuji za recept.Levandule mám hodně a přemýšlím kam všude s ní .-)Hezký večer Věra

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Toto musim vyskusat :-) Vyzera to jednoducho a vyborne...vsetko potrebne mam :-) dik za tip...

    OdpovedaťOdstrániť