piatok 28. novembra 2014

Piatok

a je tu víkend... a prvá adventná nedeľa . U nás zatiaľ bez výzdoby . riešime u nás závažné veci, takže akosi sa nemôžem do toho dať . Ale dnes som si povedala, že keď prídu deti zo školy, ideme do pivnice pre všetky vianočné ozdoby, dekorácie, ktorých máme fakt dosť . Niečo chceme pretvoriť, niečo vyrobiť, už málinko aj máme niečo hotové . Ste mojou inšpiráciou a rada si prezerám Vaše fotečky a to krásne rukami robené pekné všeličo .

Dnes mi prišli konečne drevené korálky, čo som objednávala zo SASHE . Uvidíme čo z nich ešte bude .





tieto hviezdy robí syn už niekoľko Vianoc, ešte ich musí dorobiť, lebo tieto nám naša Elinka
trošku dotvorila po svojom:))
 

ešte chcem Terezke urobiť šál a bude mať celý kompletík hotový .zima môže začať:)
Ja Vám prajem pekný víkend s Vašimi blízkymi, tvorte, relaxujte, športujte...užívajte ...páľte sviečky...




Ďakujem za Vašu návštevu . Maca .

1 komentár:

  1. Marcelka, tie papierove hviezdy su krasne :-) Aj nasa Janka urobila jednu...a Terezke zima urcite nebude :-) Krasny vikendik prajem...

    OdpovedaťOdstrániť