piatok 13. júna 2014

Človek sa mení...

zmení ho vek, manželstvo, deti, práca...s pribúdajúcim vekom začínam prehodnocovať určité veci, to ako žijem, ako sa správam k sebe, k blízkym...k okoliu...nikdy by som nebola povedala, napríklad, že ja sa pustím záhradníčiť. Ako dieťa a hlavne teenager som z duše nenávidela, keď som musela našim pomáhať v záhradke..bol to pre mňa najhorší trest, keď mama povedala...poobede pôjdeme na záhradu...))
Až nedávno...získali sme od mojich rodičov malú záhradku, kde si sadíme nejakú zeleninku, bylinky, pestujeme tam jahody, ríbezle...kvetinky...a mňa to celkom teší...teším sa, keď si odtiaľ nesieme niečo svoje, vypestované...teraz trebárs krásne jahody...suším si bylinky, teším sa na cukety, kaleráby...rastie nám tam obor rebarbora....zlostím sa, keď sa nám niečo nedarí, štve ma to, zaprisahávam sa, že už ma tam nikto neuvidí :)), ale prejde ma to. Človek potrebuje istú formu spätia s prírodou...a napríklad aj takto...relaxom, prácou na záhradke...

šalátik už bude čoskoro...

kalerábiky biele aj fialové krásne podrástli, potrebujú polievať

chystá sa hrášok

klinčeky..sadené minulý rok

hlavná záhradníčka..dokáže už chodiť po chodníkoch..ale nejaké obete sú:)))


môj syn s malou sestou



rajčinky...zasadili sme veľa druhov tento rok

cvikla, naša obľúbená zelenina...kôpor máme všade, teraz je vhodný na uchovanie ...krásny mladučký

sadila som nedávno..pred dvomi týždňami

Keď sa niekedy podarí mať záhradku...aj malinkú....pri vlastnom rodinnom domčeku budem najšťastnejšia..asi musí prísť ten správny čas...potom si začneme plniť náš sen...zatiaľ som rada, že nám to klape spolu, sme zdraví...a máme sa radi...snáď to nie je smutný koniec...:)) teším sa na všetko čo príde...a mohlo by trošku spŕchnuť:))...šalát aj uhorky by to potrebovali:))

Zdraví Vás Maca.

2 komentáre: