streda 7. mája 2014

Taký normálny deň

Tuším sa im tá predpoveď aj vyplní, že bude pršať . U nás už sa trošku zaťahuje .
Tu som pred chvíľou odfotila dcéru, ako zalomila keď prišla zo školy . Rada si pospí takto cez deň:))



Zachumlaná jak škrečok:)
Niečo od nás z domu . Konečne som si kúpila minulý týždeň svetielka lampioniky . Dlho som ich pozerala v jednom e-shope... Myslím, že sa dajú využiť aj ako celoročná dekorácia alebo cez Vianoce . Zatiaľ sú takto na poličke, ale nájdem im aj lepšie miesto .


Boli za dobrú cenu  a nutne som ich potrebovala :)) čo budem o tom toľko hovoriť.

Inak sa snažím pliesť vankúš z nastrihanej bavlnenej plachty, ktorú som chcela už vyhodiť . Len to ide pomalšie, lebo je to na tých ihliciach po čase ťažké držať . Celkom dobre to vyzerá , aspoň myslím . A hlavne je to veľmi príjemné na dotyk .




Stále by som chcela čosi realizovať, len času by mohlo byť trochu viac . Ale keď je vonku krásne, tak sme vonku . Dnes som sa musela držať, aby som si nekúpila v obchode ďalšiu kvetinku, mali krásnu azalku . Boli v ružovej a bielej farbe ...mať tak svoj malý domček a krásnu záhradku pri ňom . Inak máme zeleninovú záhradku neďaleko od nás, kde sa snažíme pestovať zeleninu, bylinky . Človek má potom z toho veľkú radosť a je mu to vzácne . Asi to tiež máte tak ... už teraz sa teším na jahody, krásne kvitnú . A tie dobroty, ktoré sa z nich dajú robiť, alebo len tak so šľahačkou .

Tak zatiaľ ...užite si deň voľna zajtra . Majte sa krásne .


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára