nedeľa 18. mája 2014

Rekapitulujeme...


Keď je nedeľa, hneď premýšľam o tom, aké to je super, že nemusím ísť ráno do práce, do školy:) )aj keď niekedy mi  je trošku smutno...ale zatiaľ si to fakt užívam ..Ela je už veľké bábo, celkom si rozumieme...síce niekedy je to ťažké, ale asi to každý máme, poznáme kto vychováva deti. Niekedy je dobrý deň, niekedy horší...Tento týždeň  mám jedno predsavzatie, ktoré by som chcela, aby sme  s Elinkou dodržali....ale o tom niekedy nabudúce. A hlavne dúfam, že sa nám trošku polepší počasie. Veď aj tento víkend bol skoro celý o daždi . Ešte včera doobeda sme boli na prechádzke, ale poobede keď sme vyliezli von, tak sme sa do dvadsať minút vrátili, lebo začalo mrholiť. a to sme chceli vyskúšať malé lietadielko...Ja som trošku háčkovala, zistila som, že ma to vie dobre ukľudniť:))takže asi by som bola schopná uháčkovať aj koberec:))
Ale nie..som len malinký začiatočníček...viem fakt len základy..

Tento kruh o priemere asi 20 cm som začala robiť včera...chcela by som spraviť taký okrúhly vankúš...

V piatok som dorobila večer tieto plechové dózy...boli to predtým staré dózy, len sa mi nepáčilo, že sú farebné, tak mi ich dal  priateľ v práci prestriekať, ja som ich dotvorila ešte nápismi z písmen na papierovej fólii...

a tento úbohý rozmarín neviem dokedy prežije...nikdy sa mi ho nepodarilo mať dlhšie...

..písmená už nešli dobre odlepiť, takže nápisy sú akoby trošku s patinou ...
a káva musí byť:))

Dnes sme ešte vyrazili ráno do aquaparku, aby sa decká trochu vybesnili...našťastie sme nebrali foťák k bazénu, lebo na fotkách by žiarila hlavne naša uplakaná Ela,ktorá sa tvárila mimoriadne nespokojne a dávala nám to aj patrične najavo...pritom už bazény pár ráz navštívila...Dnes bolo všetko ,,AA" a ,,NONONO" a ,,FÚHA".
Dnes ešte spokojná ráno v posteli s veľkým bráškom:))ešte netušila čo sme na ňu nachystali.

Pre nás bolo nadľudským výkonom dostať ju trošku do vody a vyčľapkať ju. Po ceste zaspala ...zničená:))
My sme zastavili pri rozhľadni, bolo mi dosť zima, tak som ani nevyšla na samý vrch...no a mala som strach...trochu..



Tie dve hlavy hore sú Šimon a Terezka..ja som vyšla asi dostredu:))

Všetko okolo tam bolo krásne zelené a tie hrôzostrašné mraky...

A ako ste si užili víkend vy...tiež sa bojíte výšok ako ja:)))?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára