piatok 16. mája 2014

Prší, prší...

Aspoň u nás teda dnes, vlastne aj včera...veľmi sa po vonku nedá, hlavne keď malú ide pomaly odfúknuť:))
Dnes som konečne dokončila cez obed vankúš. Predný diel som uplietla z nastrihanej bielej bavlnenej plachty .
Vyšiel mi len na predok a to som postrihala celú plachtu na jednolôžko . Upletený obdĺžnik cca 40 x 50 cm  som našila na jednu stranu  bielej ľanovej obliečky, na ktorej som spravila aj zapínanie na gombíky . Myslím, že sa celkom vydaril a je to veľmi príjemný materiál na dotyk . Veď posúďte sami...






Už sa udomácnil u syna na posteli...ešte tam mám nejaký materiál na jeden, takže asi budem podľa možnosti pokračovať...:))

Takže krásny večer, krásny víkend, ja sa teším na moje obľúbené čítanie, moje neúnavné deti...atď., natrhajte si kytičku a bude to ok...


S pozdravom Maca.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára