utorok 27. mája 2014

Jahodová...


sladká žemľovka dnes na obed...mňaam...po včerajšom nálete jahôd od našej babky..malo ich byť len trochu na zjedenie, ale bolo ich za veľký košík...


Niečo som hneď očistila, dala do dózičiek, uskladnila do mrazničky...máme to radi do nejakých letných drinkov, do šampanského, alebo len tak na spapanie...časť som rozmixovala na koktail...veľa sme sa napapali...je to taká odroda jahôd, ktorej plody sú veľmi veľké...my máme na záhrade ešte zelené...včera som odtrhla prvé dve.

Dnes som na obed pripravovala zo zbytku výbornú žemľovku...dávam do nej tvaroh, používam vianočku miesto rožkov...inak klasika...




Decká si pochutnávali a ja tiež...hlavne, že chudnem do plaviek:))



Dúfam , že ešte sezóna jahôdková  neskončila...výborný je aj džem, bublanina...jahody so šľahačkou...
Dnes ma čaká ešte dorobiť bazový sirup. Musím povedať, že nestíham dnes, s Elou sme sa zamotali vonku do dvanástej, potom sme leteli robiť rýchlo obed:)) to je tá výhoda byť na materskej...stihli sme aj kávu a džúsik s kamarátkou a jej malým..teda ja som stihla vypiť kávu, ona nie, lebo musela naháňať malého L.:)) nuž tie deti ...sú ale zlaté...
Želám krásny deň...Maca.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára